| Kadr uçotu sənədləriKadr uçotu sənədləri - işçilərin əmək fəaliyyətlərinin mərhələlərini əks etdirən sənədlərdir.
  Kadr uçotu sənədlərinə aiddir:
 
 əmək müqavilələri;
 kadr uçotu ilə bağlı əmrlər;
 əmək kitabçaları;
 şəxsi vərəqə;
 şəxsi işlər;
 əmək haqqı üzrə şəxsi he 
 
 Hörmətli Ziyarətçi!   Məqalənin davamını oxumaq üçün qeydiyyatdan keçmək və abunə olmaq lazımdır.       
 Kadr uçotu sənədləri
 
 
 Yazı sonuncu dəfə 2018-12-02 tarixində yenilənib.
 | 
          
Mesaj
    
        
 
        
      
    
    
    E-MUHASIB.AZ, Bütün hüquqlar qorunur © 2024
    Saytdakı materiallardan istifadə yalnız sayt rəhbərinin yazılı icazəsi ilə mümkündür.